Varje varumärke har sin egen affär, kultur, mål och målgrupp. Det gör att inget uppdrag är det andra likt. Här är några exempel på vad vi gjort.
Ny kampanj för HP och Atea om säkra produkter för dig på språng.
En film om samarbete, nerver och ögonblicket du lyckas övertyga chefen. Och videokameror.
Alla förstår sig inte på yrket
Vi hjälper Råd & Rön att nå nästa generation
Så lanserade vi Sveriges största dokumentärprojekt någonsin
Vi hjälper SVT Nyheter nå unga människor inför valet.
När Microsoft lyfter sin laptop för tunga renderingar väljer de analogt.
Insats i sociala medier gav en ökad räckvidd på 183%
De mest spelade låtarna och vad det betyder för svenskt musikliv.
Följ med på en arbetsdag som börjar i köket och slutar i skogen.
Så gjorde vi för att etablera RESCUE på den svenska marknaden
Alla borde få välja it-prylar efter tycke och smak. Men så är det inte.
Produktlanseringar och hållbarhetsaktiviteter i förtjänade kanaler.
Ett labb, en superhjälte och ett par rullskridskor, vad kan gå fel?
En miniserie om avstånd, samarbete och konferenskameror.
Vi hjälper Sveriges Television med träffsäker datadriven marknadsföring.
Kundberättelser om Visma som stöd och partner.
En serie infomercials om produktegenskaper.
En film som visade hur Surface-produkterna passar alla, oavsett personlighet.
Kan upphandlingar vara kul? Ja, ganska kul, visade det sig.
Lång batteritid? Låg vikt? Vikbar skärm? Nej nej nej, miljön såklart.
Varumärkesberättelse, copy och marknadsstrategi för det nystartade företaget Havredals.
En ny innehållsstrategi ledde till stärkt relation med målgruppen.
En liten kulturgärning i form av strategi, produktion och kommunikation.
En livslängd på 10 miljoner nedslag betyder att du kan skriva wow! 2, 5 miljoner gånger.
När Atea ville beskriva HPs höga säkerhetstänk gjorde vi det med hjälp av bakelser.
Så ökade vi söktrafik, kännedom och patientförtroende i några enkla steg.
Ett koncept som bryter med it-branschens normer och konventioner
Produktlansering med influensersamarbeten