Atea

Behind the scenes med Logitech

En miniserie om avstånd, samarbete och konferenskameror.

Att ta vara på tillfället

Under pandemin blev distansmöten det nya normala, och konferenskameror viktigare än någonsin. Vi hjälpte Logitech att marknadsföra några av sina bästa, genom en miniserie om avstånd, samarbete och konferenskameror.

How to handle it, med Atea eShop.

Maximalt med innehåll

Välj en kamera som passar rummet, istället för att anpassa rummet efter kameran. Det är utgångspunkten i filmerna om Logitechs konferenskameror Rally Bar, Brio och MeetUp.

På ett och samma set spelade vi in master-filmen, som sedan klipptes i tre kortare versioner: en för var och en av produkterna. Totalt blev det alltså fyra fristående filmer samt produktbilder med igenkänning från set, för köpta och egna ytor. Ett sinnrikt sätt att jobba; nästan lika smart som Logitechs RightSense™-teknik …

Kanaler: Youtube, kampanjsida Atea.

Fler uppdrag